KFUM-Spejderne Søndersø

Året i Søndersø Gruppe

12. december 2020 · Nyheder · Skrevet af andreassonderso

Tak for støtten

Først og fremmest: Tak! Tak for et godt juletræssalg. Vi er glade og taknemmelige for alle der har støttet os i årets salg i Spejderskoven. Uden jer, ingen spejdere. Eller i hvert fald, nogle fattigere spejdere. Der er mange om buddet til salg af juletræer, men lokalsamfundet og venlige sjæle er med til at holde vores forening kørende gennem de sidste mange år, ved køb af vores træer. Derfor igen. Tak

Sikke et år!

Det kan vi vist alle blive enige om. I Søndersø Gruppe har det været noget af et udforderne men også et spændende år for bestyrelsen, spejdere og ledere.

Vores forældre og pårørende i gruppe har vist sig fra den bedste side, og støttet op om tiltag og hurtige ændringen som vi ikke har kunne undgå. Tak for det!

Alt det gode fra året der gik 2020

Jeg vil gerne kæle lidt for jer og har her samlet alt det gode fra vores år i spejdergruppen, på vores forskellige medier. Lidt fra facebook, instragram og vores egen hjemmeside her.
Så som vores fine nyhedsartikler, til album fra sommerlejren ved Klintebjerg og en god gang blandede slik på insta.

1. Stop
Instragram
Her kan du scrolle ned af memory lane. Og hvis du virkelig giver den gas, er der også minder fra de andre år vi har været på instragram.
Ser med her

2. Stop
Sommerlejr ved Klintebjerg
Et fantastisk nødsommerlejr, eftersom vores oprindelige planer blev aflyst af covid-19. Billederne er taget i sommeren 2020, ved vores leder Carstens kommende bopæl. Et kæmpe landstykke med udsigt til Odense Fjord.
Ser med her

3. stop
Vores live-kagebagning på facebook.
Det koncept vi ikke kan afvise bliver afholdt igen en skønne dag. Selv lokalavisen have interesse for vores kage.

Her kan du finde opskriften, hvilket jeg vil mene godt kan høre hjemme i juletiden.
Opskrift her

Vil du gerne følge med, lige som vi gøre dengang. Kan du se hele videoen her. Men pas på. Vi har snydt lidt 😉
Live fra Facebook Du skal 13 min ind i klippet før vi begynder.

Rigtig god jul og godt nytår derude til alle vores medlemmer, pårørende, bekender og venner af vores Søndersø Gruppe

Glædelig Jul
Andreas Rasmussen